Vårrus mingel

Wah ja vaknade imorse helt stressad ver att ja skulle komma försent till skola.! uh ja hatar sånt.
Ännu värre är det när man upptäker att man har studiedag och kunde sovit istället, det blir så svårt att somna om.
Så ensam med min lilla gittar hela dan. ja har lärde mej en oh en halv nya låtar. Kuuul ^^ fast mina fingertoppar börjar bli skavda på oh ja har inte några fingeravtryck längre..
_______________________________________________________________________
okei.. lite mingel sen runt alla små tält vid vår ruset. Mysväder blev det ett tag o man kunde gå runt i endast T-shirten som vi var tvugna att ha på oss. bläk den var ful o man fick den inte ens!
ca 4 timmar var vi där o delade ut små kundvagns mojjänger och lappar. Ja frös skapligt om fingrarna när ja Mikael messade att han var vid stallet för att hämta mig. "Kommer" kunde ja messa tillbaka..

Oj ja glömde en sak.. Hihi det fanns ett stånd som delade ut kaffe. som vanligt vill jag ha mjölk i o frågade: har ni café o le? Huh? svarade dom.. Meh! okunniga människor. Finns det mjölk? ja därborta-->
Aja när ja druckit upp kaffet minglade ja runt ytterligare några minuter o skulle sedan klättra upp i en tre man högt. För varge hopp ja gjorde kände jag ett kluck i magen. Kluck kluck och Ett superjudligt kluck när ja dunsade ner i marken... bara för att min mage var full av Kaffe ^^  

Och ja träffade peter seipen!

Kram/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0