Vårkonsert

Jahopp. Då var man hemma och börjar lunga ner sig ifrån denna hetsiga dag. Sjukt roligt men vårkonserter drar musten ur en.
i infann oss redan kl 9 vid hrsalen oh börgade öva på orkesterlåtarna. Min axel blir supertrtt efter bara några låtar spelade på cellon. Aja.
Jag sjöng ju solo oxå. Först provade jag innan genrepet. Det gick såå dåligt i början för att ja var så Himla nervös att ja endast darrade på rösten och kom inte ner på tonerna i början. Det släppte sedan i ref, o de flöt på. Men ändå! det är så pisamt.
på själva konserten Gick det mycket bättre eftersom att ja kutade igäg till musikbörsen o köpte en klämma så att tonerna höjs på gittaren. Inte en ton blev fel och jag är super nöjd. Tjejkörs låtarna gick oxå bra fast vi sjöng lite fel allihopa på "för kärlekens skull" men sån händer^^
Beröm fick ja från flera stycken. där ibland Kim och Fredrik som orkade komma dit och lyssna. 

Men nu ska ja Läsa min efterlängtde bok The Host som ja äntligen har fått!
Vilken lyckans ost jag är:)

En massa kramar tillalla glada ! / Stina  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0