LyckoStina

Ja helt vanlig dag kan man tycka denna varit. Flams i grupprumen på de få korta raster  vi haft och nästan ingen jobbade väldigt effektivt på TFM tiden. Men nähä så vanlig var den inte ska ni veta.
"Livet leker solen ler vad kan man begära mer"
Ja de finns ju ett ordspråk som går så och det passar nog in nu, förutom att det är gråmulet ute. Men bakom molnen lyser ju solen varm o härlig.
Jag har fått reda på två av mina slutbetyg dag och jag har höjt mig i båda :D
Jag sa min vanliga fras "Åh va rooligth" I ljusa toner och satte händerna för munnen av lycka. A ja gör så , vet inte varför? vil dölja tänderna när jag ler tror jag.
Aja. MVG i Spanska och Musik kommer ja få iallafall och jag är överlycklig!
Två underbara dagar irad och jag hoppas bara att det fortsätter såhär för jag älskar att leva nu o ja har så mycket framför mig.
Vi slutar ju skolan om exakt fyra veckor nu oxå. helt sjukt :S kommer alldrig mera gå på Ramunder skolan!
De har börjat bygga om skolgården nu till någon stor fritidsplast där de tror att alla ska spela fotboll o basket, Det ända jag ser framför mig är ungdomarna som bråkar om vad de ska spela. Basket eller fotboll? för att planen till de båda är ihoplagda. Jag kanske har fel, vem vet? Skolgårdens olika hus börgade för ett tag sedan bli färg-glada och ja oroade mig för att det skulle bli en stor färgpalett av det hela. Men nu har de målat det så kallade vita huset svart! man kan ju ine kalla det svarta huset heller :S knasigt knasigt.

Efter vi har slutat nian har vi sommarlov o det inkluderar sommarturnéen till gränna med Agnes. vi ska bo ensamma i vår stora 5 bädds husvagn. Så jädra roligt! Te och gittarspel på kvällarna blir det under filtar med ljus omkring oss. Som det mysfolk vi är.
Jobba ska vi oxå i söderköping och krokek. det blir väll ingen höjdare preis men det är kul att va med cirksfolket litegranna oxå. O sen är det gymnasie start! Då har fjärde boken i Twilight kommit ut oxå!
Ah jag längtar som en tok till starten, vad roligt det ska bli. ja hoppas värkligen ja kommer in på första valet jag har. ja kommer stortjuta om ja kommer in på tredjavalet och inte får träffa de underbara människor ja vill leka med oftare. Men antagligen kommer ja in med tanke på mina betygspoäng^^

Sprid lite lycka omkring er
Kram/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0