Intagning :)

Wohoo . Intagningsprovet idag var superroligt! Ja va värkligen jättnervös innan men alla jag pratade och framförde saker för var supersnälla o man studsade ut glad och lycklig för det man presterat. Det som gick sämsta var nog pocahontas låten, Gah den blev så ljus att ja inte kunta ta i med bröströsten utan var tvungen att andvända huvudklangen. Haha någon som förstog det där? Efter 6 år i musik klass antar jag att man börjar prata så, Ja skulle vilja ha sänkt den en ters eler nått. Men men.
Sen var det ju dendär improvisationen hos nettan efer att man gjort monologen. De andra som gjort den fick agera mot henne men ja fick någon specalgrej o fick agera med mig själv. Jag skulle utspela scenen när ja kommer in i mitt rum arg o ledsen för att ja blivit dumpad. Haha det var superroligt^^ Ja såg att en gitarr stog mot väggen så ja tog tag i den, rev loss några acord o sjöng argt och ledset, Osv osv. Fick en liten plus grej för att ja kunde artikulera utan problem även fast ja har tandställning, jag antar att det är bra :P

Jaja nöjd är jag iallafall och om någon timma ska ja gå ner till mötet vid cirkustältet. Haha ja hoppas ja inte ramlar ner ifrån tyget! Jag är så trött.... Sov inte så djupt inatt hemma hos fredrik o ja drömde en massa mysko drömmar. Ja drömde någon dröm om att ja blev klonad o shit. Super olustigt kändes det. Ikväll ska ja försöka sova lite mer dock, fredrik oxå. Vi är trötta båda två. Haha kommer slockna i tovas soffa . Säkert .

Kram/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0