Helg i Krokek

Wohoo kom hem för någon timma sedan bara oh med humöret på topp!
Har varit i Krokek hos Linda tillsammans med Agnes. Det ar skoj^^ Ja o Agnes åkte moppe ifrån Henne. 45 minuter tog det att åke ifrån kvarsebo på hennes tröga moppe som behöver åka in på servning. Men Wohoo ibland åkte vi faktskt i 55km/h. ast det var i nedförsbacke^^ Aja kalla o frusna kom vi tillslut hem till linda igår o vi värmde oss med capuccino. Namnam. Sen var det mest myspys hela kvällen.
Haha juste. Ja hade en flummig konversation med Barnet oxå(Fredrik). Höhö ja hittade en film på youtube där en tjej som vad jag förstår är besatt av honom gjort n video med en massa knasiga bilder. Ojojoj va ja hade det skoj^^
Sen försökte ja hypnotisera mig själv med en länk ja fick. Det gick dåligt och ja kan fortfarande inte joddla. Inte för att j hade förväntat mig nått.
Agnes visade en annan sak då man kan hypnotisera sig själv.
Man ska knäppa händerna framför sig och intala sig själv att man alldrig kan släppa taget och att de kommer sitta ihop i all evighet. Man ska sitta o tänka så i några minuter o sen beroende på hur lng tid det tar att släppa taget ju lättare har man att bli hypnotiserad. Agnes tog det längst tid för.
Kul kul. Vi gick väll o la oss runt 1 på natten o ja vaknade av att svarten (lindas katt) satt o klöste på min rygg. Tur att ja hade täcke mellan!
Mys kattan ja sig sedan på min mage när ja vände på mig o vi spann tillsammans. Myyyys!
Efter frukost lite pusselläggning och thrillerfilm. blidde det Tacos! Uhh allt för länge sedan ja åt det. Gott vare men lite väl små bröd. Ungefär lika stora i diameter som min hand är lång.

Efter blev jag presenterad för tvspelet: Singstar!
Det var superroligt ^^ huhu men lsvårare än vad ja trodde det skulle vara. Det måste ja oxå gör oftare! kanse den veckan ja o agnes ska bo i Lindas hus en vecka för att vakta katterna.

Nu sitter ja iallafall här i soffan insvept i min nya Kramtröja. Den är super mysig o kan fungera som fil för två om man kramas ^^ Mysigt. Det är som en jätte stor fyrkant som man sytt på armar, o så är den så. helt öppen o ja undrar om man kanske kan sätta ett par säkerhetsnålar så att den åller ihop därfram. Fast då måsta man käppa upp dom för att krama nån som behver lite väääärme. Nu ska ja fortsätta läsa på min the host!

Kram på er / Stina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0