Fun fun fun!

Hih. va roligt vi hade det i natt^^ Intressanta samtal må jag säga. Även fast ja inte hade så mycket att bidra med så vara det kul att lyssna på de andra. Kim, Tova o Fredrik allstå.
Gah ja sitter helt utmattad o vill äta. Ja har ätit idag: En risifrutti, en banan, Glass, En korv med bröd och druckit upp en halv liter vatten, så ja är skapligt hungrig.
Poi numret gick sämre ån någonsin idag o mina heta poibyxor måste sys in, vilket inte kan göras efter som att nålen till symaskinen GICK AV!!. Skit nål.
Sova vill ja oxå.
Haha! tova o kim ocuperade tovas säng inatt so ja o fredrik fick dela på soffan. fungerade faktiskt o jag förvånade mig själv med att somna. Ja som brukar ha så svåtr att somna så tätt intill någon men de gick ^^ Tofflan(tovas lilla kanin) kraffsade på soffan så ja vaknade av det någon gång och av att jag vridit huvudet i sömnen så att fredriks mun kom jätte nära mitt öra. Sen snarkade han till och,,,,, weell you´l figure the rest out on you own.
Wihuu. snart ska ja iallafall äta klyftpotatis o nått gott till, sätta påen film o gå och lägga mig efter den.
myyyys!

Ha de bra, Kram/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0