Engelska

Jag fick heltplötsligt ingen TFM (tid för måluppfyllelse) idag. Anna var sjuk så jag fick ta hennes plats i engelskanationella pratuppgiften. Jag förstår inte riktigt varför Emil inte fortsatte att följa klasslistan för Linn står före mig. Men Jaja så fick det bli allafall. Det var rätt så roligt ändå och det flöt på bra med pratandet. tills i fik sissta uppgiften och jag fick hjärnsläpp. Jag förstog inte riktigt vad jag skulle prata om och n'r jag gjorde det var det bara helt blankt i huvudet. Så jag fick pinsamt med som tur var ett nytt ämne att prata om. Det gick bättre men det var knepigt. Jag hoppas att jag höjer mitt slutbetyg nu till sommarn för ja har fått MVG- på de nationella i engelskan vi fått tillbaka hitilds. Sen har jag ingen aning om hur uppsatsen gick, men den kändes bra iallafall. sen ska ju jag och maria gör ett engelskt TV program som jag tror kommer bli rätt så bra faktiskt! Jag tycker ju det är roligt mer engelska.
Man kan ju ine mer än hoppas på ett MVG i till Juni.

End of day / Stina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0