Poi träning

Tisdag. Poi träning som vanligt, jag har inte varit där sedan innan lovet. ILLA!
Ja kom dit 17:05 som jag annars brukar och bytte om. Ja lyckades hitta mina tighta vinröda tränings byxor som slutar en bit under knät, vilket var tur för annars hade jag fått kört i fluffiga overallbyxor vilket blir sämst om man ska köra "Emil" (vi har lite konstiga namn på våra trick, liten heads up bara). Framför spegeln ställde jag mig med musik i öronen och poiade loss, det var patrask ja lyssnade på och man får ett supergung i rörelserna. Härligt!
image16Poi i Frankrike... Vår 07
Jag hann träna ca 20 minuter innan Lovisa kom idroppandes. Hon slutar så sent och hinner alldrig i tid.
Vi tränade på lite av varje, T ex: Helidipter, grodan och kast kullerbytta. Båda två klarade kast kullerbyttan några gånger och helidiptern gick också lite bättre. Jag orkar inte förklara vad helidiptern är men det behvs två personer iallafall, När man kör en kast kullerbytta kastar man helt enkelt upp poien i luften, gör en kullerbytta och fångar den. Eller, så lätt är det inte efter som att man oftast kastar för långt.
På bussen hem trillade Mirre o mika in iallafall och ja tror att de hade repat på låtarna de ska sjunga på focus i helgen. Ett litet hej utbytte vi med varrandra och så var det inget mer med det. Jag var trött av träning och satt o myste med tracy chapman i hörlurarna.
Är förövrig väldigt nöjd med mitt lilla inköp igår och den fungerar prima.

End of day / Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0