Misslyckad studiedag

Detta måsta vara den värsta studiedag jag varit med om. ja ska göra en lista :
1. jag vaknar 6:15 av att jag glömt att stänga av väckarklockan som ligger i vardagsrummet. Måste knalla upp ur sängen för att stänga av och blir super snurrig av att jag reste mig förfort. Jag somnar om.
2. jag vaknar 7:30 av att anna slår på tv:n. somnar om.
Sedan vaknade jag vin nio tiden och jag gick upp för att äta frukost framför tv:n.
3 jag somnade såklart i soffan och vaknade inte förens 13:05 och det var då bussen gick ifrån stinsen. Fan ! jag missade min naprapats tid hos åsa som jag värkligen behöver. eftersom jag får spänningar i svanken när jag står upp för mycket och sjunger i storkören.
Så nu sitter jag här med läxorna upp till öronen och värkande mun. men det är fortfarande en halv dag kvar och något roligt kanske händer idag. Kanske 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0