Hårmord med ingrid

14/3-08

Jag och ingrid bestämde oss för att tona mitt hår idag. Vi inhandlade hårtoning för 69 spänn och fick sedan som tur var skjuts hem av mamma. Väl hemma åt vi och gungade i lekparken utanför, så länge sedan det var man lekte i gungor.
Håret började vi med vid sju tiden och vi höll till i badrummet. Jag satt i bikini i badkaret och Ingrid på en stol bakom. När vi köpte färgen så sa expediten att vi nog skulle köpa två flaskor för att det annasr kanske inte skulle räcka. Vi var sparsamma och jag fik färg i hela frisyren, med bara en flaska så tji på expediten.
Haha men roligast var det att tvätta ur färgen närvattnet blev blod rött och jag såg ut som en mördad person. När ja lutade mej mot badkarskanten blev den kladdig och hela min rygg blev röd efter att ingrid kammade igenom håret.




Resultatet kunde vi inte ta bilder på eftersom att baterierna tog slut i kameran. Aj då. Men de blev bra fast jag bara hade en flaska med hårfärg.

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0