RIP 9C-p

Yes! jag är alltid så morgonpigg så att ja hinner göra mig riktigt fin till avslutningen... Eller inte! Släpde mig upp ur sängen vid 9:06 och skulle vara nere i kyrkan halv 10. Såå jag hade en kvart på mig.. prima.
Det var fktiskt inte på långtråkigt som jag trodde att det skulle vara och inte tjät klassen på den allra sista låten vi sjöng...någonsin...
Sen efter det var det snyftande farväl och avsked som gällde, Jag har nug inte riktigt förstått att vi inte går i samma klass längre. Att man alldrig kommer att se vissa personer något mera. Guu vi måste ha en återträff om några år. Håll kontakten med varandra people!

RIP
9C-p
2002-2008
<3
Vi var bäst.



 


Kommentarer
Postat av: linda

Grattis ha en skon sommar!!

2008-06-12 @ 17:44:58
Postat av: Stina

De ska jag försöka ha :)

2008-06-13 @ 18:25:43
URL: http://stinalus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0