Leka två dar i rad !

Wao! Idag har jag gjort... typ... inget.
Suttit i soffan och knåpat lite på tovas, kims och min blogg. för tillfället ät jag inte nöjt med min.. jag hittar alldrig något jag stormtrivs med :/ Aja nu blev det något look ti the left tema över det hela.
Jag och kim ska leka idag! wihuu, någongång idag iallafall!!!
Myskim <3 ^^
Hon har färgat håret, håller på att packa,letar efter strumpor och nu äter hon. hon är en seg rosa zebra ^^ och attbropå zebror ska vi matcha varrandra genom att ha våra zebraklänningar:D Sniggast i stan blir vi ^^ o randiga samt rutiga strumpor oxå. Jag drar på mig ett par piratbyxor för de ser knas ut annars.
MTV har stått på hela dagen också, just nu är det MARION5 ft Rihanna som har en låt. Hon har tatuering i nacken, den har jag missat förut :o eller så kanske den är fejk? men va fjantigt de tror jag inte. Tv:n är farlig.
 Jag har blivit döds-sugen på magnum myan mystica! Åh den är så gooood. Miau! kanel är det i den, kanel,,, Mhmmmm ^^

   
Igår var vi på busfabriken med cirkusen, anna hängde på o efter tre timmars lekande var mina armbågar skapligt röda. Jag tror att jag skrapade upp dom när jag graciöst tog mig ner ifrån den svarta cylindern med resårband att klättra på. Den var klart bland de roligaste sakerna som fanns där. Studsmattorna fick man superbra studs i och det fanns rullband man åkte pulka nerför xD Haha va roligt det var, sjukt mycket plast överallt bara :/ o ja glömde min 9C tröja där :´(!!! Ja MÅSTE ha tillbaka den! snyft..men ja har inte tid att hämta den den närmst veckan :o...
Hmm om dom har den kvar där kanske ja kan be Fredrik att ta den om han ska jobba snart... Kanske.

Nu är kim klar :) <33... vi väntar på att hennes mammi ska svara så att hon kan åka!
Kram/Stina


Kommentarer
Postat av: Maria

Har du klippt dig? :O

2008-06-17 @ 16:45:06
Postat av: Stina

hih .. nej. jag är för feg ^^ det är bara uppsatt

2008-06-17 @ 16:56:07
URL: http://stinalus.blogg.se/
Postat av: linda

Haha man ska inye bli nojd!

Det ar sa man blir bast ;)

2008-06-18 @ 17:48:49
URL: http://www.PyromaniArt.com
Postat av: Kimse

FUUUUL bild på miiig xP



sötboll är du <3<3

2008-06-19 @ 14:06:15
Postat av: Stina

mysboll ^^

2008-06-19 @ 14:24:41
URL: http://stinalus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0