Avslutningsyra

Hjälp vad Nian har flugit fram! Det känns helt... helt... underbart att äntligen få lämna grundskolan och samtidigt rätt så sorgligt. Nio år av mitt liv har jag gått på Ramunderskolan! vad man hunnit med igentligen, o nu har jag haft alla lektioner, lämnat in nyckeln till grupprummet o slutar om mindre än 24 timmar. Sen är det ett lååååångt sommarlov som väntar och i agusti gymnasiet.
Haha jag har nog alldrig längtat till skolstarten innan vi ens har fått lov förut. FMG here i come! Ja ska bara bli intagen först :/ Uch tänk om ja inte blir det?! Hemska tanke ja MÅSTE!
Det finns så många tankar i huvudet på mig nu, skulle jag skriva ner varenda en, då skulle jag få sitta hela natten. Hih ni skulle se vad fullt det är i mitt skrivblock jag har brevid sängen. Ojojoj vad fullt det är, jaa måste iväg får at köpa ett nytt snart.
.................................................................................................................................................................................
***********************************************************************************************************
Vi hade avslutningsmiddag igår. På scandic! det var roligt mestadels av tiden. Det man blev lite lack på var väll att den Jävla tv:n skulle stå på med sverige-grekland matchen. Fotboll förföljer oss överallt och personligen är jag inte ett stort fan av sporten. Kan väll vara kul att spela med kompisar som är lika dåliga som jag men att titta på andra som spelar är tråkigt!... tkr jag iallafall^^

     Lisa sträckte preciiiis upp sin hand när jag knäppte kortet.
     Haha Jennie tuggade på en liten grön "gren" som vi fick på tallriken. Den smakade beskt och äckligt^^
Emil och Claes hade skrivit en låt till klassen.
Alla fick sin egna lilla vers. De hade skrivit om texten till "Leave us kids alone" av Pink floyd.
Vi hittade ett sätt att roa oss på under de långa talen ifrån de andr lärarna. Det var inte så många som lyckdes få till ljudet.
 Dessert. Klassens egna lila "tal" höll Mirre i och sedan takade jessiva alla lärare.
  Andra klasser hade gjort som Claes och Emil. Skrivit om text till låtar.
 
Efter alla tal av olika slag röjde de undan borden och man kunde dansa runt som en galning tills man blev helt slut och gick ut.
          svart sula lämnar märken. så är det bara ;p
    
Sen var det bara att sätta sig på bussen igen för att åka hem..
Det var roligt men det är alltid så att man kommer igång i slutet så lite längre skulle det inte skadat att vara kvar ;)

Kram/Stina


Kommentarer
Postat av: mikaelaringdahl

(första bilden på mig)



"asså, jag lovar den är verkligen SÅ HÄR STOR! ascool verkligen."

cp på mig, och oss (:

underbar kväll!

2008-06-11 @ 20:46:14
URL: http://mikaelaringdahl.devote.se
Postat av: Tova

Gud så fin din blogg är!!!!! :D Jag fattar inte hur man får bild-bakgrund? :D <3

2008-06-11 @ 21:56:39
URL: http://otovao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0