solig dag ger mig fräknar

Hihu! vad fint väder det blev idag, en gnutta regn imorse o sedan strålande solsken.
Vi tillbringade dagen vid sågen (en gammal gård i rejmyre med vatten o allt^^). Det var skönt, Ingen sommar utan bad i hun lix.
Nils o kalle var där oxå. Gu va de har växt på ett år! Iallafall Nils. Han går i sexan nu o har fan växt om mig.... Morr. De hade med sig en kompis oxå som ja inte kommer ihåg namnet på.. Hmm.
Fick se Nils åka vattenskidor iallafall vilket var roligt för han har blivit duktig, hoppar o sånt. Kompisen åkte däck oxå. Han satt med benen utanför ringen ju! såg superläskigt ut. Uch! Jag hade ingen bikini so ja skippade däcket för denna helg, ja kan alltid åka någon annan gång ju. De komer dit ofta.
Solade sedan med musik i ena örat. Min andra hörlur har gått sönder av någon mysko anledning så ja måste införskaffa ett par nya , det är suuuperirriterande med bara en. Ja förflyttade mig sedan ifrån solstolen till vattnet. Lade mig lite bekvämt mot någta stenar o plaskade med föterna i vattnet. 23 grader på ytan var det, i Juni o vi har inte ens slutat skolan. Helt Sjukt!
Japps solbränd o fin fick ja sedan rusa in i bilen för att bli dumpad vid klämman (ett hus vi har i byn). Mamma o pappa hade ett skick som de missat. Aj då! Det är väll andra gången det har hänt nu.. på 25 år så detta händer typ... Aldrig!
Nu ska jag nog gå ut och slå lite volter på studsmattan för jag har spring i benen.

Ajuste! jag har fått fräknar oxå.. Hmm, ja vet inte riktigt vad ja ska tycka?

Kram /Stina


Kommentarer
Postat av: linda

fraknar ar chramigt. jag har fatt fraknar fast bara pa armarna..

2008-06-12 @ 17:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0