Lycklig äntligen!

Det blev att kura dela soffa igen hemma hos tova. De funkade men blev väääldigt varm, o jag har fih små svarta streck på min röda tröja.. nää det ser ut som kajal men jag hade ingen kvar när vi gick o la oss. Weeerd!
Trots spöregnet gav vi oss ut iallafall. Är man hungrig och sugen på glass så är man! Smultronstället nästa alltså x) ännu en gång blev jag serverad av mikaela ringdahl. Hon har fått in den där speciella servitris-rösten och avslutade med
- hoppas att det smakar :)
duktig är hon måste jag säga! o gott var det, Ahh jag tog en cacao vilket fredrik oxå bestämde sig för att göra. Kim tog en dumle och tova en strutglass. Efter ett tag blev all chokladsås som samlades på botten av min glass liiiite FÖR söt, så det blev bara jobbigt att äta.
Sen var det en liten sväng förbi tova o sedan vid två tiden skulle hon till Joen, Jag o fredrik sa hej då till kim oxå för hon skulle till sin mormor. Vi gick hem till mig för att diska upp det vi andvände oss av igår när vi bakade tårta till kim. Den blev smaskig >< men mycket disk.. bläh!
Sen film, mat o så blev det dags för fredrik att åka hem. så nu sitter jag här hemma. överlycklig för att jag har så underbara vänner, att min Mp3 äntligen fungerar och för att jag kom in på scen o musikal!

JAAA JAG KOM IN! X) Lalalalala uh va ja e bra ><
det lägsta var 670 o jag hade 715. Purr <3 jag längtar till den 19 agusti ^^ Sen kom per oxå in så vi hamnar möjligtvis i samma klass. jag tror att Simon kom in han med så det blir bara bättre o bättre!
Agust vet jag inte om ha kom in .. ja försöker få tag i han fortfarande. sen kom inte fanny in på film o musik överhuvudtaget. Hjälp vad ledsen hon måste vara. tkr synd om henne :(

Men mitt topphumör dras inte helt ner av det.
Jag är on top of the world!

vad kom ni in på alla små 92:or?

Nu ska jag försöka sy på alla paljetter på min dräkt och komma på en låt text. o på Fredag drar ja o agnes på sommarturné! JAAA ><. ensamma i stooooor husvagn med förtält! vi ska laga mat med hubbe och Moa. Det kommer bli roligt! Wihu ^^

Vad skulle jag göra utan mina vänner? ni tar fram mina bästa sidor, hos er får jag tröst när jag blir ledsen (som igår)
och det är för mig omöjligt att inte skratta o känna mig lyckligt lottad när jag är med er. älskade små änglar är ni <3 änglar som förgyller min ibland gråa vardag <333
Kram/Stina


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej gumman. Allt bra? Blev lite fulliskratt att du skrev att du ska laga mat med hubbe och moa!!! Varför undrar du säkert... jo, min bror Matz katt heter hubbe och deras hund heter moa.Lite kul tyckte jag.Kram på dig, vi ses någon dag.

Åsa

2008-07-02 @ 16:56:40
Postat av: Stina

Haha jo jag förstår det ^^ de måste ja säga till dom ! va kul:p

Ja vi måste ses snart! fika var det ju tal om. o så skulle vi åka ut till landet någon dag :D

Puss o kram <3

2008-07-02 @ 19:54:17
URL: http://stinalus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0