Trött söndag

Uhh. söndag idag då. Jag känner mig helt urvriden på kraft fast ja sovit jättelänge.
Sov hos fredrik igen.  Haha vi har umgåtts sen i torsdags! lite men än en halv vecka. så himla roligt det har varit x)
......................................................................................................................................................
Hade poi i föreställningen igår och det gick så himla dååååligt! uch. trött efter att sovit i en soffa i natt åkte ja hem för att hämta mina kvarglömda saker hos tova. Sen in till san igen, för att laga mat med fredrik (vi var duktiga (x ) och äntligen få han att titta på Rent<33 Han hade köpt ett par nya solglasögon på Newyorker, Sånna vill stina oxå ha x) 
Sen sova... o ja vaknade 13:00!!!!! Det var bara att slänga i sig något att äta o rusa ner jätte trött till cirkustältet. Gah! nu vill stina soooovva. även fast vi sov i 11 timmar x)
Tygnumret idag gick förvånansvärd bra fast det var kanske 30 - 40 grader där uppe i tälttaket. Ja tror nog inte jag har varit så svettig som ja efter det. Mysigt nog hade jag min kudde o la mig på den ett litet tag efter att ja dragit av mig min heldräkt. Fan va ja tycker om mitt tyg nummer! så pampigt känns det att köra till en variation på carmina burana. Huhu ^^ fast det är bra för tusan vad jag har slitit för det numret. gjort dräkt o allt.
Poi gick mycket mättre än igår för vi bytte ut en sak som inte fungerade. Ja måste byta poi i uv.ljuset bara för mina synd knappt:/

Men nu ska jag göra rabarberpaj! Gott ska det bli o vi måste ha filmkväll snart igen kim, fredrik och tova. Vi har så himla roligt^^

Kram/ Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0