Trööööött

Ja här stiger man upp tidigt o följer kim halvägs hem till hennes mormor. så snäll är jag ^^
men trött som få! jag vaknade 08:03 o jag antar att väckarklokan stått på i typ tre minuter då ... ca tio i 9 var vi påklädda o klara, traskade neråt o sa bye bye <3
När ja kommer tillbaka sitter syster redan framför Tv:n o tittar på TV:Shop :S Ehhm... finns det inget annat? MTV kanske? Jooo, sen sätter hon på barnkanalen. varför tittade on inte på den i första taget?? konstiga barn...
Idag är det planerat att leka ytterligare med Ingrid som förtillfället hag gåproblem för att hon vred tån ur led i busfabriken. Hm frågan ä bara hur jag ska ta mig in till stan utan pengar?
Och btw så tittade jag in på Bdb fr en stund sedan. Suprise Suprise, jag var den enda av alla de ja har på vännerlisan som är inloggad. Jag borde försöka sova igen... eller läsa lite åtminstonde.


Problemet kvarstår.
Kram/Stina

Kommentarer
Postat av: Kimsevimse

haha TVSHOP?? xD

2008-06-19 @ 14:04:27
URL: http://kimsevimsespindel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0