Tina!?

Wihuu. magiarkivet har skrivit om norrköpings ungdomscirkus föreställning. De skrev feeeel! titta bara:

"Tina, som varit med i gemet i 9 år visade att det går att underhålla även i tyg"
Magiarkivets bild
Stina hörrö! så heter jag. O bilderna de tog såg rätt så trista ut. Men kul iallafall att de skrev så bra om oss ändå,
klappediklapp till alla medverkande.
.....................................................................................................................................................................................................
Uhh. vi blev bjudna på smultronstället idag av musikskolan. 9:orna fik meny. Namnam^^
Ja tog såklart Black orange. En chokladbomb med apelsin. Jag fick lägga till 8 kr men det var det värt, så himla
gott det var o mycket var det. Jag hade nog lungt den största glassen i klassen :P
Aja hela lyckades jag sleva ner o något illamående är jag nu 2 timmar efter. Fortfarande mätt och världigt dåsig.
Ja somnade faktiskt på soffan ett tag.
Jag borde börga dokumentera med bilder mer, så att det inte bara blir en massa text hel tiden. Det ser så tråkigt ut...

Kram / Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0