Midsommar

Ja midsommar firade jag borta ifrån familjen detta år. Wihuu ^^
Jag åkte med agnes till Simon o käkade god mat o allt som hör till där. Super roligt var det och min o agnes muffinstårta blev rätt så god iallafall. Det var muffinssmet som vi hällde i en kladdkakeform, sen skulle man ha någon slags vaniljkräm i muffinsen. Vi hade i björnbärssylt och klickade i smeten. Jaa det såg lite ut som om vi hade tagit en barbapappa, satt han i en mixor o tryckt på on. Sen klickat ner han i vår muffinstårta. Inte så aptitretande alltså.
Agnes o jag försökte rädda det hela genom att täcka över med florsocker. Dagen efter hade det hela samlat sig i en liten pöl. det såg lite ut som vatten i en krater för all björnbärssmet hade sjunkit ner o bildat en krater o så var florsockret i flytande form där på botten,, av kratern. Aj då.
Ett ytterligare försök att förbättra tårtan var att vi gjorde ny björnbärskräm o klickade ner i de små kratrarna. Det slutade i katastrof o det såg ännu äckligare ut än innan. Det var bara att skämmas en smula o gå ut med vårat misslyckande ändå.
Men som jag annars säger: Misslyckat är gott. Och det var det! är dock lite förvånad att de andra vågade äta den ^^
Efter tårtätandet blidde det maaaaat! mumma,, massa gott var det ^^ URKULT kom på tal o jag har äntligen fixat transport! WOHO!! det blir bäääst ><

Dom hade en massa snappsvisor, alla med samma melodi men det var kul.
Jag och agnes fortsatte på att skriva nya när ja väntade på bussen. några exempel:

Vi äro små grodor vi, hopp hopp
vi äro små grodor vi hopp hopp
vi äro små grodor som tar oss en fluga
vi äro små grodor vi hopp hopp!


Vi äro små myggor vi, surr surr,
Vi äro små myggor vi, surrsurr
Vi äro små myggor som tar oss ett blodprov
Vi äro små myggor vi surrsurr!
 
och en om vampyrer, harar, sniglar, fiskar, humlor, änglar, loppor o några fler.
Lyckad midsommar ialafall fast man inte kunde sova så bra pga agnes putrumpa. och om hon inte putar så ligger hon jätte nära:P hon dras till mig helt enkelt.^^

Jag är trött och orkar inte skriva mer. fråg om ni vill veta något mera om min midsommar.

Ajuste! alla förundrades över mina skickligheter på poi ><!

Kram/Stina

Kommentarer
Postat av: Kimse

Vi är vampyrer låter bra ;D

2008-06-21 @ 18:32:47
URL: http://kimsevimsespindel.blogg.se/
Postat av: Stina

den är fin ^^

2008-06-21 @ 21:02:57
URL: http://stinalus.blogg.se/
Postat av: linda

Ahh ska du till Urkult! Fuskigt, fast vem vet snart trottnar jag salert och aker hem!

Hang vid scenen nar de tranar infor eldnatten sa kanske du far vara med, de brukar gora sa.

Kram!

2008-06-23 @ 16:14:37
URL: http://www.PyromaniArt.com
Postat av: Stina

Nej linda var kvar bland dina myggor! o tjäa massa pengar ><

jag ska följa ditt råd. de kan inte INTE vilja ha med mig. det är ju Jag li ;P

2008-06-25 @ 00:17:01
URL: http://stinalus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0