Korkade latmask!

Jag borde värkligen rycka tag i mig nu. Jag har blivit så slö, jag har massor att göra! Jag måste gör klart nya poi, överdelen till poidräkten, Sy en ny tygdräkt oh sy på små paljetter på den. Fy fan! O så måste jag ner till jofotex för att köpa en liten ynka symaskinsnål. Det är knappt 1000 meter bort. Jag måste oå dela ut de sista flygbladen om cirkusskolan. Oh jag får antagligen betalt för de timmarna det tar. Nej istället sitter jag är framför datorn, bloggar, spelar gitarr och lyssnar på Paramore. O så måste jag äta oxå. Jag slarvar alltid på loven. Får ingen ork att göra mat, det är så tråkigt att äta själv! jag har ätit ett äpple idag. så duktig är jag.
fy på migsjälv det blir alltid såhär!


Kommentarer
Postat av: Michaela Harrström

Stina, jag känner preis som dig! Med allt! Jag kanske inte ska sy några dräkter men det 100 olika saker till som ska hinnas med! + att jag håller med dig om maten, man slarvar som attans på loven!Men ja har bestämt, imorgon ska jag ta tag i mitt liv! :D Äru på? :D

2008-06-25 @ 22:35:41
URL: http://michaelaharrstrom.blogg.se/
Postat av: Stina

såklart jag är så. Jag har tillomed tagit hjälp av en kompis. det är mycket enklare att äta med nåfon annan i närheten ^^

2008-06-25 @ 22:53:00
URL: http://stinalus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0