Härmis Stina

Wiie jag gjodre stan idag med mamma. Alltid lika trevligt. Mamma hittade mig på H&M där ja precis skulle gå in i provrummet. Mamma kollade runt lite o sträcker sedan in en Zebrarandig klänning. Haha ja tänkte på kim då för de var en likadan som hon har fast grön. Den satt som gutet så vi köpte den. Känner mig som en liten härmapa igen... Blä! men den är snygg xD
Sedan vidare för att leta middagsklänning. Vad jobbigt det är att ha min kroppsform! Uch inte mycket passa, antingen för stort i midjan eller så måste man ha mkt större bröst än vad jag blivit given för att fylla ut kupan i klänningen! Urk inte roligt att inte kunna ha alla snygga klänningar :/
Tillslut hittade vi iallafall en halterneck klänning på VILA. Wiie jag är jätte nöjd^^ svart med små  vita fyrkanter på.
image60
Sen hittade jag ett par skor på skopunkten också! Det kommer bli superbra o de är skönt att inte vara stressad över vad jag ska ha på mig. En tunika till själva skolavslutningen hittade vi på Gina oxå. Den är lite rockig av sig och me like! Hih ja har börgat snöa in på svart /vitt o grönt för tillfället. Men vad gör det? man har ju sina perioder eller hur :)
Nu längtar jag en massa till middagen för de kommer bli superkul! Ja har ju tillockmed kavaljer ;P Nu är det bara hitta  en sätt att ha håret på oxå, ja ska nog införskaffa en ny locktång för min är borta:/ fast den var ändå så dålig å det gör inte så mkt.

Kram / Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0