Gonatt

Jag var duktig nog att göra ett ryck till att rensa lite i garderoben. Anna fick lite kläder o ja hittade min kjol ja sydde i slöjden förra året! Jaa den ska ja nog ha imorrn så ja får sol på benen  En ska ja sätta mig på bussen in till stan för att köpa solbrillor. Känner mig som världens hermis för ja ska antagligen köra likadana som fredrik. men dom passade mig lustigt nog!
Jag har så jädra svårt att hitta solglasögon som passar min huvudform. Men de gjorde hans, Hih får väll se till att inte andvända dom samtigidt lr nått. Nu ska ja soooovvaaaa, I min alderles egna efterlängtade säng. o ja ska sova som en stock! Skönt.
Imorrn är det utebad på gympan. Dam! hata att gå runt i bikini inför klassen. bläk! ja skäms igäl av någon weird anledning...

kram / Stina


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin kväll :)

2008-06-01 @ 23:04:26
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0