Chokladdoppade jordgubbar

Wihu jag kom iväg tillslut :D
Dock fick jag ta av mina besparingar för att betala bussresan dit vilket jag hatar! uch,, min sparburk känns som om den kommer ta slut när den står där inför allas åsyn. Jag borde flytta den till ett med diskrt ställen än på skrivbordet så att det inte ser så frestande ut med de stora sedlarna uthngande. Ja för så full är den! Ojojoj vad jag kommer puttr runt stolt och lycklig när jag har mitt motorcykelkörkort. Vad jag längtar dit! Swosh så kommer en farande liten stina förbi på sitt vrålåk skrattande av glädje, kanske med en liten Tova bakom sig? jag har ju lovat att skjutsa henne till skolan någon dag när jag får den. Eller köper den rättare sagt för ja får betala hela skiten själv. Med det är det värt  ><
Det blev inget bakande som jag och Ingrid först hade tänkt oss. Vi cyklade iväg till afären o köpte jordgubbar och choklad. Så gott det var! Jordgubbar doppade i smält choklad. Smarr<3

Kram/Stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

jaa, det har jag fast tog bort min gamla & gör en helt ny istället, fråga mej inte varför. jag får mina idér ibland ^^,

men tack ändå!

2008-06-18 @ 23:29:34
URL: http://hotlipz.blogg.se/
Postat av: INGRIDOINGETANNAT!

haha jaa det var supergott:D bättre än pannkakstårta;P mums o blanda våra choklader:D ska klippa mig imorn kort:O

2008-06-18 @ 23:57:06
Postat av: Stina

Mysigt! Jag är lite avis på dig Ingrid. Mitt hår behöver oxå en omgång :P

2008-06-19 @ 00:08:09
URL: http://stinalus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0