En dag vid sågen

vi åkte upp till rejmyre igår. det är så lungt o stilla nere vid sjön så man kan bara stilla med små hörlurar i öronen o titta ut över vattnet. Elle gå in i skogen o titta på allt som händer.
Idag satt jag väll en timma o sydde på min tyg dräkt! uch det  är såå tråkigt.. en paljett för sig ska sys på, fästa tråd - fästa paljett - fästa tråd igen o klippa av. sedan göra om det kanske 100 gånger. URK!
Jag tröttnade som sagt efter ett tag o började inventera husvagnen, det var också tråkigt men det måste göras. Vi åker ju i övermorgon! på fredag!!! Ahh jag längtar så :D
Jag o agnes ensamma i en egen husvagn med små matgäster som tittar in ibland.


Jag har hittar inte det lila hjärtat i björken nere vid sågen längre! vart tog det vägen, det som var där helt naturligt i barken... så fint ^^ . tänk om det växt bort! eller så är det så att jag inte letat tillräckligt ?

Iallafall! efter att jag diskat lite i den inrökta toaleten som mormor hade förgiftat! (kan hon inte fuska på något annat ställe?! )
så läste jag en liten stund o hoppade sedan i den lilla lilla båten som Robin hade förut, o så satt ja o anna o metade.
Det var mysigt även fast vi bara fick små mesnapp, Fisken bara nallade på den stackars masken.
Vi tröttnade även på detta efter en halvtimma o rodde in något svettiga under flytvästen. Kort därefter åkte vi hem, ja satte mig vid min lilla gitarr o plingade på en ny låt jag lärt mig o satte mig sedan här.
Jag har mera packnings arbete framför mig o ja borde sätta igång nu för mamma blir så stressad om inte allt är färdigt snart.  Förutom längtan till gränna fick jag stor lust att ta upp kontakten med min kusin cristoffer igen. vi är ju nästan jämngamla.  det skulle va så kul ^^ o åka ut till åsas föräldrars land! vi blev inbjudna att komma någon dag så ja tycker at vi borde utnytja erbjudandet.

Hoppas ni har haft det bra i det soliga vädret! jag har som tur är inte bränt mig. Hihu vad duktig man kan vara ;)

Kram/Stina

Kommentarer
Postat av: Linn

jag ser ett hjärta:P

2008-07-03 @ 20:53:30
URL: http://gusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0