Bloggande ifrån plaskdammen

Ja då har vi äntligen fått upp tältet! Alla cirkuspappor började kl 8 imorse och nu kl 12:53 har vi draperierna, ljud och ljusbordet och det andra som bara några få kan mixtra med kvar.
Det regnar inte längre o man kan gå i vårat förtält utan att bli helt dyngsur om fötterna, dock så blir man något grusig.
Igår var det smockfullt i marcus husvagnen o vi räknade ut medelvärdet på allas vikt, längd och ålder,
Medelålder : 15,9 år
Medellängd: 165....  Jag och markus är så långa
Medelvikt: 52... Markus skröt om att han var idealet återigen.
Den totala vikten av alla blev 678 kg i Markus säng i hans lilla lilla husvagn. Varmt blev det! det slutade med att moa låg lite mysigt brevid mig, Malin hade benen på mina o Hubbe tätt till vänster. Söndagsmys av allra högsta grad. Jag tror att vi vad 13 pers totalt, så det slår inte förra årets rekord på 16 när "gasol-incidenten" intfäffade. 
Nu är det Petter, Jag, Moa, Agnes och Lovisa här så det är väldigt rymligt, plus några sovsäckar här o där.

Ikväll kommer Frida köra tyg, Haha! det komer bli mer som ett genrep än en föreställning så jag kan bara slappa efter mitt poinummer o spara krafterna till morgondagens föreställning. måste säga att jag är så stolt över mitt nummer o dräkt som jag gjort själv. Hela alltet.

Jag ska duscha! För nu är duscharna öppna igen! äntligen.

Kram/Stina

Kommentarer
Postat av: linda

hejsan!

kan man fa se en bild pa den dar drakten, o du inte snalla snalla ta o filma lite o lagga ut pa youtube, det behover ju inte va nan superkvalite ta vilken vanlig digitalkamera som helst.

o lycka till nu!!

2008-07-07 @ 14:09:29
URL: http://www.pyromaniart.com
Postat av: Stina

Jo de skulle ja kuna göra. jag har bilder på dräkten men inte någon dator att ladda in dom på. ja kommer hem den 21. dåå kan jag lägga upp bilder ^^

2008-07-07 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0