Ösregn i Gränna

Hej här kommer regniga hälsningar ifrån mig :D
Nu har det regnat i ungefär 24 timmar. Alltså är allt genomsurt! den planen vi står på är något lutad och vi ställde oss såklart korkat nog där allt vatten stannar... Jaa så förtältet är i en vattenpöl. Flera tältare har åkt hem för att deras saker blivit förstörda o campingen som va typ full igår är halv tom nu. Pga vädrethar vi inte heller kommit någonstans i tältresningen. tälttaket är fortfarande i backen och bara halvvägs upp i masterna. Lyckad turné eller vadå?
Vår matlagninge tillsammans med moa och hubbe fungerar fint o vi ska nog käka kyckling á la moa snart. Bara hubbe kan bli hungrig snart !! O jag oxå för ja är fortfarande mätt ifrån våra jordgubbar med nutella. Mmm gott var det >Idag har ja o agnes bara suttit inne o häckat bland tända ljus o the. mys. Då och då har vi fått in små gäster. Först kom det en blöt johanna. Hela hennes tält hade rasat och låg platt på marken i en stor vattenpöl.  Hih stackare >< hon har nu fått en sovplats i en stuga med dusch och toalett. En lyx som tillomed inte jag o Agnes har.. För vi har bland den största husvagnen av alla de små cirkusfamiljerna. Och vi är bara två stycken >< hubbe markus och viktor delar på en husvagn hälften så stor som våran ! x)Skade glädje ><

eftersom att jag nu upptäckt tillgången till internet genom marcus kommer ja försöka andvända det så flitigt som möjligt! Hah ><

Blöta kramar/ Agnes o stina ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0