Ny blogg?

Jag vill nog skaffa ny blogg, jag trivs inte med "Stinalus" längre. Jag irriterar mig på att det är så likt Stinalee. Även fast jag inte hade en aning om att hon fans innan jag gjorde min blogg så jag har absolut inte härmat henne. Men ändå så stör jag mig på det.
Dock kommer jag inte på vad min nya ska heta, Något med eld eftersom det ingår i min vardag så mycket, kanske: Gnista.blogg.se? Kastar man om de bokstäverna så blir det stinaG oxå >< och som förklaring så börjar ju allt med en liten gnista som tänds, sen om man ger den tillräckligt med uppmärksamhet så blir det till något större. En eld som alla kan värma sig på. Så när jag kommer på något jag vill skriva skulle det kunna vara en gnista. Och när texten är klar och publicerad är det en färdig eld som alla kan läsa. Hm ja kanske?
Något annat jag stör mig på här är att man inte kan ta bort kategorier. En heter "Kompisar^^" och jag irriterar ihjäl mig på den! Varför var jag så dum och la dit en smiley för? ja kunde bara ha skrivit vänner kort o gott. mkt bättre.
Detta tål att tänkas på...

Kram/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0