Imorrn!

Ja då åker jag iväg imorrn. 

kommer tydligen hem den 21! fick reda på att familjen vill åka på husvagns semester direkt efter turnéveckan är slut. Jaha det blir väll att packa lite till då. Mamma har ränkat ut att detta kanske bli min sista familjesemester ? Hmm jo kanske, jag kommer säkert ha andra saker för mig nästa sommar. Jobb, turné o Urkult igen ><
såg ni , Igen!! ja får åka för mamma lägger till lite pengar så att jag får råd med resan:D Jag är så glad ! ^^

idag har jag o mamma åkt runt i nkpg för att köpa det sista som behövs till dessa två veckor som jag har framför mig.
Jag fyllde på mitt linne föråd rejält. jag hade typ ett linna som ja kunde ha!!! Ah det fungerar ju inte, så ca tio nya linnen åker ner i resväskan nu >< Lalala o ett par flipp flopp o röda shorts.
Så härligt med nya kläder..
Förövrig så,, ehm..
vad var det nu??

Ahh jag HATAR när det man ska säga slinker ut preciiiiiis innan man ska ,,, ska säga det >< höjden av irritationsmoment!

Ja kanske kommer på det snart?
Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0