En vecka kvar,

Hjälp vad fort veckan gick känner man nu sista dagen! i början av veckan segade sig allt framåt o allt var bara blöt o jobbigt, man trodda att man alldrig skulle koma hem,,,,, nästan iallafall.
O sen sitter man här sista dagen när hela grusplanen är helt tom o tänker : Fan varför är vi inte här en vecka till? dehär var väll inget. Men nej, nu dras jag iväg på husvagnssemester imorrn med familjen i en hel vecka.. JAAAAG VILL HEM!!
Hemlängtan har jag.. O ja vill Leka med de små underbara vännerna jag har som bara siter där hemma o latar sig. Jag vill träna o sova i min alderles egna säng. Åhh va myysigt >< JA menar.. en hela vecka med syster är omöjligt att kalla för semester, speciellt nu när hon börjar bli uppkäftig o säger åt mig vad jag ska göra.. Blä!

Leka med Kim ska jaga göra! vi ska titta på en vampyrs bekännelse:D Myyyysigt ^^ Ja måste bota hennes såkallade stina-abstinens.

Ja kommer tillbaka den 21 .urk!  det är långt kvar :(
Ring mig GÄRNA! jag svarar ;P

Puss o kram <3 / Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0