Elektronikfreak?

Idag bar det av till en liten y utanför falun, vi gick på guidning i en gama konstnärs hus. Lite intresant var det faktiskt^^
Sen blev dagen lite bättre när vi åkte till falun o gick på stan. Härliga civilisation<3 äntligen.
Bla, så sökte jag upp närmaste Expert butik fr att kolla in min blivande laptop! De har rabatt på en model och pappa ska lägga till 1000 kr om jag köper den så det blir inte så svindlande dyrt med 2669:- fr en helt ny. Myyys ... Ja kommer sitta fastklistrad vid min lilla allderles egna fungerande dator.

Jag känner jag jag börjad bli ett elektroniktfreak, först ny telefon, nytt bredand och en sprillans ny dator! det är bara en ny gitarr som saknas och min motorcykel.
Nästa vecka den 26 är det 8 månaders jubeleum! Jaaa>< då har jag känt Kim och fredrik så länge :D

Kram/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0