15- 16 juli. Leksand.

Igår på leklandet skulle vädret vara strålande vakert enligt SMHI... självklart hade de fel o solen täcktes av molt titta som tätt, Plus att det blåste. Jag var inte på något vidare badhumör med slängde mig ner i forsen tillsammans med anna ändå o skrattade ända tills anna slog hård i rumpan o knappt kunde gå efter. Fler skador fick hon vid go-carten för att hon körde med full rakt in i däcken. .... Ont i näsan och ett illrött streck på halsen efter bältet. Något ledsnare gick vi bort o vaskade efter guld.
Sen käkade vi supergod buffé. O när vi hade en timma kvar köpte vi glass på bella italia>< Gooott!!!!
.........................
Idag vad vi på orsas björnpark. Det var superfina hägn alla de björnar o andra rovdjur de har bor i, gigantiskt stora  var de och fina utställningar fanns att titta på. Inne på toan fick jag använda mig av mina engelska kunskaper då en mamma ropade efter sitt lilla barn utanför. Jag berättade vart hon var o pratade sedan lite till med mamman. De hade tydligen släkt i sverige och var ifrån chicago! Bara det förgyllde dagen :)
Förutom björnparken had jag gjort en deal med pappa. Jag köper hans walkman för 500 spänn och behöver inte köpa en helt ny för tre gånger så mkt ^^

nu ska jag diska :/ bläää.....

Kram/ Stina

Kommentarer
Postat av: Kimse

diska är väl kuuul ;)

2008-07-16 @ 21:45:40
URL: http://kimsevimsespindel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0