14 juli.. Leksand.

Min husvagnssemester fortsatte igår till Leksand. Själv är jag inte på något vidare humör för någonting alls nu. Jag vill bara vara åka hem till söderköping, mysa i min egen säng med en te kopp i handen och sätta på mammas Celtic-circle skiva. Sen ringa mina små vänner som sprider ut sig i Motala, St-anna, på Vikbolandet o samla ihop dem till filmkväll. Eller dra ut till varamon? Men istället sitter jag nu i en husvagn vid siljan 40 mil ifrån dem, Snyft...

Igår gick vägen genom motala ochnågra km innan precis innan ser jag en skylt som det står

Fågelsta 7km

Uch vad deprimerande det kändes att sitta helt hjälplös i bilen o inte kunna göra något. Det var ju lix såååååå nära som 6 minuters bilande ifrån Fredrik. O sen tittar jag uppåt när vi korsade Motala, såklart står det så Varamon där... Morr! Teasers...

Jag älskar värkligen min fam jätte mkt, men nu,, nu blir jag så uttråkad :( . Jag vill använda mitt sommarlov till att vara med de jag väljer att vara med. Husvagnssemester i två veckor var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Nej, bokstavligt talat. This sucks!

Imorgon ska jag följa med Anna in på något slags megastort badattraktion. Hoppas jag blir något underhållen i alla fall.

Ring mig snälla. Jag pratar gärna ett tag ;P


Kram/Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0