Det är så skönt att ligga ner!

Så! Nu var denna dag avklarad!
Jobbig som fan, Massor med barn som rycker i mina poi och en Nöt till chaffis. Ae!
Marcus "Mr mac" Skulle köra oss till denna lilla stad i värmland invaderad av norrmän. Så när vi kommer till finsbång lyckdes han på något vänster köra runt och hamna i svärtinge! så efter 1,5 timmar hade vi kommit ca 2 Mil MINUS!
En resa som skulle tagit ca 4 timmar tog istället 6!
Sen var vi på ett köpcenter i 4 timmar. Att sätta sig på burgerking kändes så UNDERBART att det inte,, Inte,,, Åhhhh!!! HEAVEN!!

Sen Kom vi till vandrarhemmet.Haha det var en resa i sig att hitta rummet.. Först skulle vi hitta ett skåp för att där slå in en kod.. Öppna skåpet och hitta en skattkarta, Skattkartan skulle i sin tur leda till Rummen.
Så nu ligger vi här, två vånings-sängar innehållandet 50/50 tjejer och killar. Dylan med Musik som hörs långväga och Marcus som bara ligger och njuter av den varma sängen. 
Dagen blev bättre när jag lyckades snylta åt mig lite internet ^-^

Jag är Glad för kims skull för en anledning jag kan berätta om ett tag. Jag är äckligt sugen på något som jag inte vet.. Jobbig känsla!

Men mina ögonfransar har växt ut igen! Jag klippte ju av dem på jögerögat när jag klippte luggen, Men nu är de mer åt det normallånga hållet.

Nu ska jag tassa ut på toaletten UTAN att väcka hela vandrarhemmet. Lämna över min dator till Dylan som så desperat behöver den (Inte mig emot, men den är trög) Och sedan Läääsa!

The Host av Stephenie Meyer. Det är skönt att läsa på Engelska igen, Svenska har blivit så uttjatat så jag håller mig mest till engelskan.

Kalla hälsningar från mig! Det är ca 2 dm snö här!! Fin fint, Jag tycker om snön. Julkänslorna bubblar upp till ytan.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0