Valborg

Jahopp då var det valborg och marias födelsedag idag då :) Grattis till 16 åringen 1 år närmare döden som agust säger ^^
Matten idag hade vi ingen lärare så vi lyckades skuppa den och ha Sissta lektionens So istället så att vi kunde sluta tidigare. vanligtvis skulle det vara så skönt! men idag ska jag inte hem utan till kolmården och leka i skogen med grillspett och sovsäckar. Gah vad jag längtar. Och här sitter jag istället framför datorn i skolan och väntar på att åka med den sena bussen till Nkpg. Jag har inte någon lust att gå på stan. Inte med stor väska iallafall!
Kul blir det när jag träffar agnes linda o de anra jag inte känner mycket av i Krokek. Picknink i det vilda med eld o mys. Haha Agnes tipsade om att ta med en lampa så att man ser något. Pannlampa och små små cykellysen fick duga.
Ja återkommer med bilder och info om vad som händer ikväll imorrn. Då jag kanske också ska åka en sväng till ekenäs! Jag har världens roligaste helg fremför mej. Valborg, ekenäs, Eldning med maria på fredad och sen ändå hela helgen kvar! Åker kanske till rejmyre och försöker dra med Ingrid :)

Kram på er / Stina ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0