tygträning

Lite extra tygträning som det blev idag känns som om det behövs oftare. Jag var slut efter 3 nummergenomgångar i min halkiga heldräkt. Det slutede med att jag brände mej och Linda fick plåstra om.  Sånt händer.
sen knåpade vi lite på hur dräkten ska smyckar och vi kom fram till svart med guldmönster och något frsigt diadem som jag får pimpa till. Det blir skojj!
Efter det blev det lite snack med emil, lina och markus om lite ditt o datt.
kom sedan på att jag har glömt min jacka där oh blir så illa tvungen att hämta den imorrn. Lyckat!
 
Nu är det teknik plugg som gäller och sedan televisionen där lindas kompis maria ska köra tyg i talang.

End of day / Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0