Penselrasist?

Ja fick skjuts hem ifrån poiträningen idag av mamms, det var lyyyyx ^^
Mamma stannade till vid stan för att köpa födelsedagtpresent till Elsie som fyller år idag :) Grattis till henne. Själv fick jag en välbedövlig miniräknade och en pensel så att jag kan fixa klart tygdräkten.
På vägen hem påbörgar vi en hetsig diskution om betyg när man missar inlämningsdatum. Helt olika tänkte vi vilket brukar vara rät så ovanligt!
Efter börgade jag pilla på penseln som sedan går sönder! skaftet i ena handen och pensels topp i andra.
Stina:
- Skitkvalitet, Den får IG.
Mamma:
Men så får du ju inte säga. Din rasist!
Stina:
-Va?! Rasist, varför då?
Mamma:
-Ja bara för att den blev handikapad borde den ju inte få IG. Det är ju diskriminerande. Du är en penseldiskriminerare stina.
Stina:
- Ja! jävla pensel som går sönder... du är dålig
Mamma:
- oh så svär du också! Stackars lilla pensel. nu blev den ledsen.

Haha mamma är lite knasig ibland. Men det är nog mycket därför jag älskar henne så mycket.

Kram/ Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0